• Home
  • Search
    •  
  • Login
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Czołgi / Odp: Cromwell vs T37 a twierdza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mikelx dnia Sierpień 06, 2016, 21:11:51  »
Cześć Miśki! ;)

Stoję przed wyborem odkupienia czołgu potrzebnego do gry na twierdzy. Mam obecnie type'a 64 ale nie jestem w pełni zadowolony. A więc co będzie lepsze? T37 czy cromka? Piszcie, jestem ciekawy opinii jak i komentarzy, szczególnie tych miśków, którzy wykręcili tymi maszynami sporo bitew ;)

Misiaki.. czytajcie ze zrozumieniem pytanie:
"czołgu potrzebnego do gry na twierdzy" czyli takiego, jakiego w klanie np brakuje.. a nie który lepszy w ogóle do grania - bo to raczej każdy powinien wiedzieć (jeśli nie wiedziałby to bardzo źle by świadczyło o rekruterach DPA ;) )
12
Czołgi / Odp: Cromwell vs T37 a twierdza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wnerwiony_Andrzej dnia Sierpień 06, 2016, 21:00:24  »
z tego co wiem t37 jest cięższe i lepsze do ramowania niż cromwell ;* (@edit: a nie jebło mi się : D )
Lol Rynek. :D

Odnośnie pytania, oczywiście to zależy. W zwarciu lepszy Cromwell, lepiej taranuje, ma te kilkadziesiąt hp przewagi nad lightami, trochę lepszą alfę. Z kolei im bardziej na dystans, tym lepiej sobie będzie T37 radził, przede wszystkim lepiej spotuje i jak każdy light nie traci kamuflażu będąc w ruchu. T37 ma też lepszy obrót, więc do objeżdżania się lepiej nadaje.

Mnie lepiej się zawsze Cromwellem grało, ale zastanów się który czołg bardziej Twojemu stylowi gry odpowiada. Albo opcja druga, zastanów się który z tych czołgów rozstawiający preferują. ;)
13
Czołgi / Odp: Cromwell vs T37 a twierdza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rynkun poke dnia Sierpień 06, 2016, 20:19:59  »
z tego co wiem t37 jest cięższe i lepsze do ramowania niż cromwell ;* (@edit: a nie jebło mi się : D )

do grania na twierdzy polecam lt, wszystkie bez wyjątków - cromka to second type
14
Czołgi / Odp: Cromwell vs T37 a twierdza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Yubers dnia Sierpień 06, 2016, 20:14:29  »
Sprawa jest prosta - T37 strzelasz z dystansu czy snapy a cromką jedziesz w bliski dystans i na rama.
15
Czołgi / Odp: Cromwell vs T37 a twierdza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mikelx dnia Sierpień 06, 2016, 17:20:13  »
jestem za cromwellem - t37 da sie od biedy typem 64 zastapic a cromwell'a tylko cromwellem B ;)
16
Czołgi / Cromwell vs T37 a twierdza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez terminatorxddd dnia Sierpień 06, 2016, 17:06:38  »
Cześć Miśki! ;)

Stoję przed wyborem odkupienia czołgu potrzebnego do gry na twierdzy. Mam obecnie type'a 64 ale nie jestem w pełni zadowolony. A więc co będzie lepsze? T37 czy cromka? Piszcie, jestem ciekawy opinii jak i komentarzy, szczególnie tych miśków, którzy wykręcili tymi maszynami sporo bitew ;)
17
Mody / Odp: Kontury pojazdów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lector dnia Lipiec 30, 2016, 10:48:03  »
Ostateczną wersję ikon dałem w pierwszym poście.
18
Mody / Odp: Mody 9.15.1 by RuskiX
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mfbc_666 dnia Lipiec 29, 2016, 11:15:03  »
dzięki, dziś zainstaluje!
19
Mody / Odp: Mody 9.15.1 by RuskiX
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Alcapter dnia Lipiec 29, 2016, 10:54:00  »
dlaczego ten topic jest ustawiony jako ważny?
spamuje mi maila z powiadomieniami :P

ps. "póki co" , "pukać" to można w coś lub kogoś :)
20
Mody / Mody 9.15.1 by RuskiX
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RuskiX dnia Lipiec 29, 2016, 10:28:18  »
w związku z tym że trudno o jakieś przyzwoite mody wrzucam swoją paczkę , póki co jest w fazach beta 






Mod zawiera
Statistic mod, no xvm [0.9.15.1] puki co normalny xvm  jest zbugowany
Letni hangar "Cicha plaża" [0.9.15.1]
- Mod pokazujący przeładowanie arty sojusznika i przeciwnika
- (bitwa) Total HP -
- Accurate Damage Indicator - wskazuje dokładny kierunek, z którego otrzymaliśmy trafienie
- ATAC! - informacja o pojeździe, który zbliżył się do nas na odległość mniejszą niż 100m. Wskazuje rodzaj pojazdu i konkretną odległość. Można dezaktywować w trakcie bitwy klawiszem F9
- Battle Assistant - dodaje nowy tryb celowania dla dział samobieżnych aktywowany klawiszem G lub środkowym przyciskiem myszki (wcześniej należy aktywować widok satelitarny klawiszem Shift)
- DamageLog od GambitER (tłumaczenie seba86mu) - panel obrażeń informujący o zadanych i otrzymanych obrażeniach (pojazd, pocisk), rykoszetach, przebiciach bez obrażeń, obrażeniach od sojusznika
- Gold Premium Tanks od Aslain - złote czołgi Premium w karuzeli czołgów w garażu
- J1mB0s Crosshair Mod - celownik
- No Fog - usuwa mgłę zwiększając optycznie zasięg widzenia (dostępna jest również standardowa wersja paczki bez tego dodatku)
- ProArty - zaawansowany celownik artyleryjski (zawiera m.in. informacje: czas lotu pocisku, odległość pojazdu, czas przeładowania, kąt nachylenia działa, poziom zbliżenia)
- Riskynet Contour Icons - kolorowe ikonki czołgów z informacją o tierze oraz narodowości. Kolory wyróżniają poszczególne typy czołgów
- Safe Shot - uniemożliwia oddanie strzału w pojazd sojuszniczy (strzał możliwy jest po przytrzymaniu Alt) oraz we wrak przed chwilą zniszczonego pojazdu przez 2 sekundy
- Statystyki Sesji od _Patrol - podgląd statystyk z dziennej sesji w garażu
- TotalHP - wyświetla łączną ilość HP (punktów życia) pojazdów sojuszniczych oraz pojazdów wroga (tylko w paczce bez XVM)
- WN8 & EFFI Live in Battle - generowany na żywo w trakcie bitwy ranking WN8 oraz EFFI

LINK DO POBRANIA
https://drive.google.com/open?id=0B_mlGpug1-_SZkRMT2k2T3lLQkE
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10